Detalles de Empleo |
|||||||||||||||||||||||||
Empleo: Tècnic laboral:La descripción del trabajo.:Empleo:
Assessoria laboral, fiscal, compatble i jurídica de GranollersAssessoria multidisciplinar amb un equip de 30 professionals, amb un procés de millora contínua i d'implantació de noves tecnologies.
Descripción de la ofertaDuración de la oferta: hasta el 06/06/2024.FuncionesRequerim incorporar un Tècnic/a laboral per realitzar funcions d'assessorament i gestió laboral als nostres clients, integrat/da dins del nostre equip de l'Àrea Laboral. Les seves tasques consistiran en: - assessorament en matèria laboral - confecció de nòmines i Seguretat Social - contractació i pròrrogues de contractes - altes, baixes i variacions - aplicació de convenis i endarreriments - models 111 i 190 - confecció d'ajornaments i devolucions de quotes - registre salarial...Requisitos- Titulació acadèmica mínima: Diplomat en RRHH o Grau en RRLL i RRHH o Grau en Dret. - Experiència mínima de 2 anys en gestió de nòmines i assessorament. - Coneixement de la normativa vigent. - Coneixement avançat en SISTEMA RED, SILTRA,WINSUITE, CONTRAT@ i altres aplicatius necessaris per a la gestió laboral. - Es valorarà coneixements del programa de gestió SUASOR/LABOR - Idiomes: Català, parlat i escrit correctament. Castellà: parlat i escrit. Anglès: es valorarà el coneixement tant parlat com escrit d'aquest idioma. Es necessita una persona rigurosa i organitzada, amb elevat grau d'empatia per tractar amb els clients i amb capacitat de treballar en equip i sota presió. Ganes d'aprendre i de millora contínua i d'afrontar els canvis de tot tipus, principalment els que comporten la introducció de les TIC. Imprescindible Excel avançat i treball en equip.Se ofreceContracte indefinit. Jornada sencera. Possibilitat de teletreball 1 dia a la setmana. Flexibilitat hora entrada i sortida. Remuneració segons vàlua.Competencia/cualificación:
|
|||||||||||||||||||||||||